i love u kamranam فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
دوست دارم کامرانم زندگی راحت






ღyou+me=loveღ

عشق را دوست دارم ولي نه در قفس بوس را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرين نفس

Love Glitter, Scraps, Graphics and comments

 

 Love Glitter, Scraps, Graphics and comments

Love Glitter, Scraps, Graphics and comments

 

Love Glitter, Scraps, Graphics and commentsLove Glitter, Scraps, Graphics and comments


 



 

 

 


 


 

 


نظرات شما عزیزان:

H_Darkness
ساعت11:09---25 شهريور 1390
زندگي قصه تلخيست
كه از آغازش
بسكه آزرده شدم
چشم به پايان دارم. . .


armin2afs
ساعت15:44---17 خرداد 1390
سلام به دوتاگل یکی کامران جان دیگری غزل جان دوتایی تون خوبید ممنون که سر زدید وانتقاد کردید چشم حتما قالب وبلاگم رو عوض میکنم بازم ممنون از همه چیز بای راستی اگه میشه اگه میشه رمز دیروز روبه من بدید اگه هم نمیشه نه ندید ممنون مرسی بای دیگه بای

اهورا
ساعت13:48---24 اسفند 1389

سلام دوست گلم
نوروز رو به شما تبریک میگم
وبلاگت خيلي خوبه
اميدوارم هميشه پيروز و سربلند باشي
اگر قابل ميدوني به منم سربزن مطالب بدي ندارم
اگر ميخواي يه درآمد خوب و مطمئن داشته باشي حتما بهم سر بزن من راه حلشو دارم،ببين و بعدش قضاوت کن
با روش جديد من ديگه نيازي نيست که آگهي ها رو بزاري توي بلاگت و حداکثر روزي 3 کليک داشته باشي
ما يه گروهيم براي بدست آوردن يه درآمد عالي،بدون هيچ سرمايه اوليه اي
اگر مايل به تبادل لينک هستيد منو با اسم
.: درآمد مطمئن ،ببين بعد قضاوت کن ?: :.
توی لیست دوستان لينک کنيد و بهم بگيد تا منم شما رو لينک کنم
قربان شما


@فرزاد@
ساعت13:22---24 اسفند 1389
سلام...وب قشنگی داری...به منم یه سر بزن...مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





کی؟سه شنبه 24 اسفند 1398برچسب:,ساعت ؟ 13:7 کی نوشته؟ ghazal | |



قالب جدید وبلاگ ghazaljon


دوست دارم کامرانم